Reklama
18 Listopada 2017 Sobota
Dziś imieniny: Klaudyny, Romana, Tomasza
Do końca roku zostało 44 dni.
Reklama
Reklama

 
Bilet... w smartfonie
Wiadomości - Aktualności
Wpisany przez Sławek Cybulski   
czwartek, 14 kwietnia 2016 20:26

Zduńskowolskie MPK wprowadziło tzw. bilet telefoniczny. To bezpłatna aplikacja na smartfony, umożliwiająca przy jego pomocy kupno biletu okresowego. Zduńska Wola jest siódmym miastem w Polsce, które zastosowało tego rodzaju udogodnienia dla podróżnych. 

Wystarczy wejść na stronę www.mpkzdunskawola.pl i tam znajdziemy przekierownie na stronę www.zbiletem.pl . Wybierając ofertę biletów MPK w Zduńskiej Woli wybieramy następnie taki bilet, jaki chcemy dla siebie: np. miesięczny ulgowy lub normalny. Płacimy kartą lub przelewem, a następnie instalujemy aplikację mobilną na smartfonie. W zależności od tego, czy kupowaliśmy bilet dla siebie, czy na przykład dla swojego dziecka, instalujemy ją w swoim albo w dziecka telefonie. Gdy chcemy kupić bilet dla innej osoby, podajemy podczas zakupu jej numer telefonu.
- Wszystko trwa dosłownie kilkadziesiąt sekund  i podajemy to w taki sposób, żeby wszystko było jasne i zrozumiałe. Zapraszam Państwa na stronę zbiletem.pl a przekonają się Państwo, w jak przystępny sposób ten bilet możemy nabyć - zachwalał nową aplikację przedstawiciel operatora Miłosz Olejnik z Infospread Polska
Zduńskowolskie MPK, co podkreślają władze spółki, wykorzystując najnowsze technologie, kolejnymi udogodnieniami (w autobusach można korzystać z WiFi) stara się po prostu wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich pasażerów   
- Najważniejszą korzyścią jest czas. Zakup biletu po raz pierwszy można zrobić w kilkadziesiąt sekund, natomiast zakup kolejnego biletu, to już jest kwestia kilku sekund. Aplikacja ma funkcję przypominania tak, że gdyby nawet ktoś zapomniał kupić, dostanie wiadomość w rodzaju: "właśnie kończy się panu ważność biletu, prosimy o zakup kolejnego biletu" - mówi Tomasz Wilk, prezes zarządu MPK w Zduńskiej Woli
Podczas kontroli biletów w autobusie, zwyczajnie pokazujemy konduktorowi bilet w smartfonie. Jeśli akurat wysiądzie nam bateria, nie ma się co martwić. Wystarczy wówczas podać konduktorowi swój numer PESEL a on sprawdzi, czy faktycznie kupiliśmy elektronicznie bilet. W przyszłości, przy pomocy smartfona można będzie kupić również bilety jednorazowe.




 
 

Komentarze 

 
#1 Krzysztof 2016-04-17 10:17
Może lepiej pomyśleć nad biletami na czas tak jak jest to w Łodzi lub w Warszawie-pasażer potrzebuje przejechać 1-2 przystanki i płaci 2.20 ale tak najlepiej kręcić sobie BIZNES na ludziach którzy zarabiają najniższą krajową i muszą przeżyć cały miesiąc... MPK stać na to skoro takie coś robi mając te całe GPS lub KONTROLERÓW z firmy zewnętrznej... A te bilety czasowe były by nawet dobrym pomysłem
Cytować
 

Dodaj komentarz

Użytkownicy zarejestrowani mogą wprowadzać komentarze bez moderacji. Zachęcamy do rejestracji na portalu ezdunska.pl


Kod antysapmowy
Odśwież

 
Reklama
Reklama




                              Partnerzy:
                                 
Copyright© Agencja Informacyjno - Artystyczna "Jarso - Media" Sławomir Cybulski