Reklama
20 Września 2017 Środa
Dziś imieniny: Eustachego, Faustyny, Renaty
Do końca roku zostało 103 dni.
Reklama
Reklama

Logowanie


 
Aktualności
Bilet... w smartfonie
Wiadomości - Aktualności
Wpisany przez Sławek Cybulski   
czwartek, 14 kwietnia 2016 20:26

Zduńskowolskie MPK wprowadziło tzw. bilet telefoniczny. To bezpłatna aplikacja na smartfony, umożliwiająca przy jego pomocy kupno biletu okresowego. Zduńska Wola jest siódmym miastem w Polsce, które zastosowało tego rodzaju udogodnienia dla podróżnych. 

Wystarczy wejść na stronę www.mpkzdunskawola.pl i tam znajdziemy przekierownie na stronę www.zbiletem.pl . Wybierając ofertę biletów MPK w Zduńskiej Woli wybieramy następnie taki bilet, jaki chcemy dla siebie: np. miesięczny ulgowy lub normalny. Płacimy kartą lub przelewem, a następnie instalujemy aplikację mobilną na smartfonie. W zależności od tego, czy kupowaliśmy bilet dla siebie, czy na przykład dla swojego dziecka, instalujemy ją w swoim albo w dziecka telefonie. Gdy chcemy kupić bilet dla innej osoby, podajemy podczas zakupu jej numer telefonu.
- Wszystko trwa dosłownie kilkadziesiąt sekund  i podajemy to w taki sposób, żeby wszystko było jasne i zrozumiałe. Zapraszam Państwa na stronę zbiletem.pl a przekonają się Państwo, w jak przystępny sposób ten bilet możemy nabyć - zachwalał nową aplikację przedstawiciel operatora Miłosz Olejnik z Infospread Polska
Zduńskowolskie MPK, co podkreślają władze spółki, wykorzystując najnowsze technologie, kolejnymi udogodnieniami (w autobusach można korzystać z WiFi) stara się po prostu wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich pasażerów   
- Najważniejszą korzyścią jest czas. Zakup biletu po raz pierwszy można zrobić w kilkadziesiąt sekund, natomiast zakup kolejnego biletu, to już jest kwestia kilku sekund. Aplikacja ma funkcję przypominania tak, że gdyby nawet ktoś zapomniał kupić, dostanie wiadomość w rodzaju: "właśnie kończy się panu ważność biletu, prosimy o zakup kolejnego biletu" - mówi Tomasz Wilk, prezes zarządu MPK w Zduńskiej Woli
Podczas kontroli biletów w autobusie, zwyczajnie pokazujemy konduktorowi bilet w smartfonie. Jeśli akurat wysiądzie nam bateria, nie ma się co martwić. Wystarczy wówczas podać konduktorowi swój numer PESEL a on sprawdzi, czy faktycznie kupiliśmy elektronicznie bilet. W przyszłości, przy pomocy smartfona można będzie kupić również bilety jednorazowe.




 
 

Komentarze 

 
#1 Krzysztof 2016-04-17 10:17
Może lepiej pomyśleć nad biletami na czas tak jak jest to w Łodzi lub w Warszawie-pasażer potrzebuje przejechać 1-2 przystanki i płaci 2.20 ale tak najlepiej kręcić sobie BIZNES na ludziach którzy zarabiają najniższą krajową i muszą przeżyć cały miesiąc... MPK stać na to skoro takie coś robi mając te całe GPS lub KONTROLERÓW z firmy zewnętrznej... A te bilety czasowe były by nawet dobrym pomysłem
Cytować
 

Dodaj komentarz

Użytkownicy zarejestrowani mogą wprowadzać komentarze bez moderacji. Zachęcamy do rejestracji na portalu ezdunska.pl


Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników. Portal eZdunska.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich tresc. Komentarze zawierajace wulgaryzmy (art. 3 Ustawy o jezyku polskim z dnia 7 października 1999r.), będą usuwane.


 
Reklama
Reklama




                              Partnerzy:
                                 
Copyright© Agencja Informacyjno - Artystyczna "Jarso - Media" Sławomir Cybulski